Maine Coon .nl - Forum

Volledige versie: Iemand ervaring met deze site
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.

Die-Die

Hoi allemaal!!!
Ik zie op deze site een aantal leuke krabpalen staan nu ben ik benieuwd of er meerdere zijn die hier besteld hebben! hier komt ie

http://www.koopgoedkoop.nl/dieren/katten/krabpalen.html

Groetjes, Deb
Ik heb geen ervaring met deze site. Mijn krabpalen heb ik op zooplus.nl gekocht, maar nu de Coons hier groter en groter worden en de grote krabpaal steeds meer wankelt tijdens de gekke 5 minuten, ben ik maar gaan sparen voor een stevigere krabpaal van petfun.de. Ik wil natuurlijk weer eentje met alles erop en eraan dus ben nog wel even aan het sparen want ze zijn wel prijzig..

Succes met je zoektocht!
Ik ken de site, maar heb er nog niets besteld. Ik heb geen idee of de krabpalen stevig genoeg zijn voor Maine Coons Wink

Die-Die

Jaa pff vertel mij wat! wij hoeven niet echt een hele grote te hebben hoor t liefst middelmaat! T logeerbed gaat eruit dus waarom niet iets nieuws voor de beestjes Smile. hebben ze lekker hun eigen knuffelkamertje waar s avonds altijd wel iemand zit omdat de pc daar staat. Maar idd wat je zegt ze zijn vaak erg prijzig Sad.

Ik heb 2 htk katten waarvan er 1 sowieso niet opgaat die is dat niet gewend omdat die van de straat komt en liever op bed ligt haha.
en 1 maine coon dame van 5 kilo Smile

Die-Die schreef:
Jaa pff vertel mij wat! wij hoeven niet echt een hele grote te hebben hoor t liefst middelmaat! T logeerbed gaat eruit dus waarom niet iets nieuws voor de beestjes Smile. hebben ze lekker hun eigen knuffelkamertje waar s avonds altijd wel iemand zit omdat de pc daar staat. Maar idd wat je zegt ze zijn vaak erg prijzig Sad

Daarom heb ik eerst maar via zooplus gekocht, niet al te duur en veel keus, kijken of het wat is en of ze er überhaupt mee speelden en gebruikten. Nu doen ze dat gelukkig dus vandaar dat ik maar spaar voor een andere paal.

Ik kan je zeggen dat je beter een prijzige krabpaal kan kopen dan een goedkope. Zo'n goedkope houd het hier niet heel lang vol (6 maand maximaal, dan is hij rijp voor de sloop). Hebben nu een paal van katzen deko staan en die staat er al anderhalf jaar en ziet er nog steeds als nieuw uit.

Die-Die

amicitia schreef:
Ik kan je zeggen dat je beter een prijzige krabpaal kan kopen dan een goedkope. Zo'n goedkope houd het hier niet heel lang vol (6 maand maximaal, dan is hij rijp voor de sloop). Hebben nu een paal van katzen deko staan en die staat er al anderhalf jaar en ziet er nog steeds als nieuw uit.

Ik wil dus ook eerst kijken of ze er uberhaupt wat mee doen! ik kan wel eerst een hele dure kopen maar als ze er niks mee doen is dat ook zonde. Dus vandaar dat ik eerst op zoek ben naar een wat goedkopere Smile

Nope, maar ik heb wel hele goede ervaring met de website

Cats & Dogs Specials

Mr. Green
Geen ervaring mee , mijn vriendin heeft ooit eens bij een andere niet al te dure bekende site
een paal gekocht , die vanaf dag 1 een wankel drama is geweest met haar 3 coons ...nu inmiddels
heeft ze een wat duurdere die meteen stukke beter is Wink

Die-Die

monicoons schreef:

Cats & Dogs Specials

Mr. Green

helaas geen krabpalen haha Sad

Die-Die schreef:

monicoons schreef:

Cats & Dogs Specials

Mr. Green

echt wel!!

ik ken de site niet dus geen ervaring mee.
Gezien maine coons zo groot en zwaar worden is het denk ik verstandig om een brede krabpaal te nemen of een krabton bijvoorbeeld.
Ik heb zo'n krabton met 3 gaten. Daar is hij heel tevreden mee en die krijgt hij nooit van zijn leven om.

Die-Die

Monique schreef:

Die-Die schreef:

monicoons schreef:

Cats & Dogs Specials

Mr. Green

echt wel!!

ooooops Rolling Eyes

niks gezegd hihi

Die-Die

amicitia schreef:
http://www.cats-and-dogs-specials.com/produkt.asp?groepb_code=39&groepc=KRABPALEN&groep=KAT jawel hoor Wink

ik had t al gevonden! Smile

Pagina's: 1 2 3 4 5
Koppelingen