Maine Coon .nl - Forum

Volledige versie: Iemand ervaring met deze site
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.

Die-Die

Hoi allemaal!!!
Ik zie op deze site een aantal leuke krabpalen staan nu ben ik benieuwd of er meerdere zijn die hier besteld hebben! hier komt ie

http://www.koopgoedkoop.nl/dieren/katten/krabpalen.html

Groetjes, Deb
Ik heb geen ervaring met deze site. Mijn krabpalen heb ik op zooplus.nl gekocht, maar nu de Coons hier groter en groter worden en de grote krabpaal steeds meer wankelt tijdens de gekke 5 minuten, ben ik maar gaan sparen voor een stevigere krabpaal van petfun.de. Ik wil natuurlijk weer eentje met alles erop en eraan dus ben nog wel even aan het sparen want ze zijn wel prijzig..

Succes met je zoektocht!
Ik ken de site, maar heb er nog niets besteld. Ik heb geen idee of de krabpalen stevig genoeg zijn voor Maine Coons Wink

Die-Die

Jaa pff vertel mij wat! wij hoeven niet echt een hele grote te hebben hoor t liefst middelmaat! T logeerbed gaat eruit dus waarom niet iets nieuws voor de beestjes Smile. hebben ze lekker hun eigen knuffelkamertje waar s avonds altijd wel iemand zit omdat de pc daar staat. Maar idd wat je zegt ze zijn vaak erg prijzig Sad.

Ik heb 2 htk katten waarvan er 1 sowieso niet opgaat die is dat niet gewend omdat die van de straat komt en liever op bed ligt haha.
en 1 maine coon dame van 5 kilo Smile

Die-Die schreef:
Jaa pff vertel mij wat! wij hoeven niet echt een hele grote te hebben hoor t liefst middelmaat! T logeerbed gaat eruit dus waarom niet iets nieuws voor de beestjes Smile. hebben ze lekker hun eigen knuffelkamertje waar s avonds altijd wel iemand zit omdat de pc daar staat. Maar idd wat je zegt ze zijn vaak erg prijzig Sad